Conny

Cornelia Gut

Schwimmen, Inline, Bike, Rennvelo & Laufen

Ich kann mir mein Leben ohne Sport gar nicht vorstellen. Neben meinem Bürojob als Assistentin in der Firmenkundenberatung der Neuen Aargauer Bank in Aarau bin ich als BODYPUMP-Instruktorin tätig und gebe Schwimmkurse für Kinder.  Beim Sport kann ich vom stressigen & sitzlastigen Arbeitsalltag abschalten, meine Gedanken sortieren, mich an der Natur freuen und frische Luft schnappen.

Vom Gigathlon fasziniert bin ich seit dem Expo-Gigathlon 2002, als ich gebannt den spannenden Berichten meiner Schwimmtrainerin zugehört habe, die als Supporterin von Single Woman-Siegerin Silvia Pleuler unterwegs war. Im 2005 war ich zum ersten Mal im Team of Five mit „Spirit of NAB“ am Start, im 2006 wagte ich das Sportabenteuer von Genf nach Bern als Couple.

 Sportliche Erfolge:

  • Schweizermeisterin im Rettungsschwimmen im 6er Team mit Baden-Brugg in den Jahren 2003 und 2005
  • 4 Marathons < 4 Stunden (PB: 3.35.04)
  • 3. Rang Highlander light Single Woman im 2005
  • Sieger Mixteam Highlander light im 2006

Gigathlonstrecken

Advertisements

11 Responses to Conny

  1. Röbi sagt:

    Hoi Conny
    Spannende Blog :o) ! Viel Glück am Gigathlon!
    …ond Gratulation zo de 3:35 in Kopenhagen! Super Leischtig!

    Gruess
    Röbi

  2. Dagmar sagt:

    hi Conny.
    drücke Dir die Daumen !
    Bist ein “ Superweib “ : -)

    Bussi Dagi

  3. Papi & Mami sagt:

    Hey Conny

    Vell Chraft & schöni Erläbnis uf euchere schöne Reis dur d Schwiz!

    Heb Sorg!
    Papi & Mami

  4. Jane & Diego sagt:

    Hallo Conny

    Miar drucken diar au gaaaanz fest dr Duma! Alles guati, viel Spass und super Zyta!

    Grüassli
    Jane & Diego

  5. Jeanine sagt:

    Salut mini Grossi!

    Ich wünsch der vell schöni Momänt und Spass bem Gigathlon, vell Chraft und Durchhaltewille.

    Und gäll, bem Bike passisch uf, wenn dürab fahrsch…

    Hie übrigens de Blog vo üsem Zeix-Team (unverkennbari Tischis!): http://blog.nutzbar.ch/

    Liebi Grüess + big hug, Jeanine

  6. Remo sagt:

    Conny,
    wünsche dir und deinem team viel Energie und Ausdauer, um eure gesetzten Ziele erneut zu übertreffen. Geniesst diesen Event quer durch die Schweiz…

    liebi Grüess
    Remi

  7. dübedorf-fan sagt:

    hey conny,

    i hoffe du heigsch d bikestrecki überläbt und chasch di jetz müed aber glücklech ines warms bett kuschle.

    i wünsch der e super zyt, dass de wind immer chli meh vo hinde chunt als vo vore und de räge für di ab und zue es päuseli macht. mini düme sind scho chli blau agloffe vom drücke, aber i heb dure!!

    hebs guet und gnüss jedi sekunde wod underwägs besch.

    gruess vo dim nr. 1 fan vo dübedorf ;o)

  8. Karl sagt:

    Sali Conni
    Ob Du ächt im Räge oder gar Schnee Velo fahrsch?? Und vo wo nach wo??
    Wie isches geschter gange??
    NAB-ler dänked a Dich, machs guet, biss dure. Ich bi sicher, mit Dim Wille (und em Team) schaffsch Du die Superleischtig.
    Ciao, Karl Oldani.

  9. jasmin sagt:

    hi

    ich wünsche dir ganz gute besserung!!!!

    Kopf hoch und alles gute!!!

    heb der sorg
    jasi

  10. Heli sagt:

    Liebs,
    vo ganzem Herze wünsch ich Dier gueti Besserig. Nimms bitte nöd all zu tragisch, schalt en Gang abe und wird eifach gli gli wieder gsund. Ich bin ja esooo öpis vo froh, dass Du de Sturz nöd mit no meh Verletzige überstande hesch……Du chasch würklich stolz uf Dich siii was Du da gschafft hesch. Du hesch so hert trainiert und hesch au en grosse Teil vo dem Event chöne miterläbe. Phalt die Erinnerigä und Iiidrück und dänk immer draa

    ………………who rocks the party, there rocks the party………………….

    Ganz en grosse drücker und es liebs Grüessli
    vonere alte alte (smile) Fründin
    Dis Heli

  11. reto sagt:

    hallo cornelia

    kopf und daumen hoch, bald kannst du wieder töggele, gigathlon 20xx gibts noch einige und gute besserung!

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden /  Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden /  Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden /  Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden /  Ändern )

w

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: